mootorivalik
* sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023.
** E-Tech full hybridi puhul võrreldes mootoriga mild hybrid auto, WLTP City protokolli põhjal / UTAC & IDIADA admed / 2024. Sõiduki homologeerimise protsess veel kestab.
E-Tech full hybrid
Vali Renault' hübriidtehnoloogia parim lahendus. Kuni 80% linnasõitudest
elektrilises režiimis ja kuni 40% kütusesäästu koos madalama CO2
emissiooniga*. Lihtsusta oma igapäevaelu akuga, mida pole vaja
laadimiseks vooluvõrku ühendada.
* E-Tech full hybridi puhul võrreldes mootoriga mild hybrid auto, WLTP City protokolli põhjal / UTAC & IDIADA admed / 2024. Sõiduki homologeerimise protsess veel kestab.
** sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023.
*** E-Tech full hybridi puhul võrreldes mootoriga mild hybrid auto, WLTP City protokolli põhjal / UTAC & IDIADA admed / 2024. Sõiduki homologeerimise protsess veel kestab.
**** täis kütusepaagiga, WLTP andmetel
tehnoloogia E-Tech full hybrid
Bensiinimootoriga ühendatud elektrimootor rakendub tööle, kui sõidutingimused seda võimaldavad. Automaatkäigukasti eelistatud režiim on 100% elektriajamiga sõitmine.
energiat taastootev pidurdus
Naudi dünaamilist sõitu, mida pakub elektrilises režiimis paigaltvõtt ja kohene kiirendus. Tänu rekuperatiivpidurdusele laetakse akut aeglustamisel ja pidurdamisel automaatselt.
kütusekulu
Sõida kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis* ja säästa kuni 40% kütust** CO2 emissiooniga 106 g/100 km ja kütusekuluga 4,7 l/100 km***.
* sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023.
** E-Tech full hybridi puhul võrreldes mootoriga mild hybrid auto, WLTP City protokolli põhjal / UTAC & IDIADA admed / 2024. Sõiduki homologeerimise protsess veel kestab.
*** Captur phase 2 homologeerimine, kõik versioonid / 2024.
energiamärgis crit’air
Tänu märgisele Crit'air 1 pakub Captur E-Tech full hybrid liikumisvabadust ka kõrge õhusaaste aegadel kehtestatud piirangute korral.
LPG
kahekütuseline bensiini- ja LPG-mootor
Mitmekülgsus, kütusesäästlikkus, kütuse üle-euroopaline kättesaadavus ja laiendatud sõiduulatus tänu kahekütuselisele bensiini- ja LPG-süsteemile, teevad sellest versioonist kompromissitu alternatiivi.
TEHNOLOOGIA
LPG-versioon on varustatud kahe kütusepaagiga - üks bensiin ja teine LPG jaoks. Sissepritsega mootor valib kütuse sõltuvalt selle saadavusest.
EELISED
Säästlik ja keskkonnasõbralik alternatiivkütus, mille kasutamine ei vaja harjumuste muutmist ning mille kasutamine ei piira ligipääsu parklatele või linnasüdametele.
KÜTUSEKULU
Tänu kahte tüüpi kütuse kasutamisele väheneb CO2 emissioon ja suureneb sõiduulatus kuni 1100 km-ni.
mild hybrid
mild hybrid mootor
Avasta enda jaoks kerghübriidi eelised - hübriidtehnoloogia esimene tase E-Techi valikus, mis pakub sujuvamat ja dünaamilisemat sõitu, vähendades samal ajal kütusekulu.
TEHNOLOOGIA
Sisepõlemismootor kasutab kiirendusfaaside ajal elektrilist abi.
EELISED
Dünaamiline paigaltvõtt ja kiirendus koos väiksema kütusekuluga.
KÜTUSEKULU
Tõhusama Captur mild hybrid versiooni kütusekulu kombineeritud tsüklis on 5,8 l/100 km.
bensiin
bensiinimootor
Renault Capturi valikus olev töökindel ja tõhus mootor Tce 90 ühendab endas sõidurõõmu ja madalama kütusekulu nii maanteel kui linnasõitudel.
TEHNOLOOGIA
3-silindriline turbomootor Tce 90 tagab tänu kettülekandele ka madalamad hoolduskulud.
EELISED
Renault Capturi võimas ja mitmekülgne mootor Tce 90 tagab optimaalse kütusekulu nii maanteel kui ka linnasõitudel.